جمعه ١٥ آذر ١٣٩٨
جستجوی وب

ضرورت آشنایی با جریان شناسی فکری با تأکید بر مسائل و شبهات روز (جلسه دوم)

یکصد و سی و دومین جلسه گفتگوی نوین پژوهشی با موضوع جریان شناسی (جلسه دوم ) برگزار می گردد.

Read more
image01

ضرورت آشنایی با جریان شناسی فکری با تأکید بر مسائل و شبهات روز

یکصد و سی و یکمین جلسه گفتگوی نوین پژوهشی با موضوع جریان شناسی فکری برگزار می گردد.

Read more
image01

پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی مجوز رسمی قطعی دریافت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی رئیس هیئت امنای پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: با تصویب شورای گسترش و برنامه‌ریزی وزارت علوم و فناوری «مجوز رسمی قطعی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی» در تاریخ 6 آبان 98 دریافت شد.

Read more
image01

بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

یکصد و سی امین جلسه گفتگوی نوین پژوهی در موضوع سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می گردد.

Read more
image01

اصول و روشهای اخلاقی در پاسخگویی به شبهات دانشجویی

یکصد و بیست و نهمین نشست گفتگوی نوین پژوهشی با موضوع روشهای نوین پاسخگویی به شبهات برگزار می گردد.

Read more
image01
گفتگوهای نوین پژوهشی
گفتگوی نوین پژوهشی (نشست 132)
یکصد و سی و دومین جلسه گفتگوی نوین پژوهشی با موضوع جریان شناسی (جلسه دوم ) برگزار می گردد.
گفتگوی نوین پژوهشی (نشست 130)
یکصد و سی امین جلسه گفتگوی نوین پژوهی در موضوع سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می گردد.
گفتگوی نوین پژوهشی (نشست 129)
یکصد و بیست و نهمین نشست گفتگوی نوین پژوهشی با موضوع روشهای نوین پاسخگویی به شبهات برگزار می گردد.
بایسته های تدریس
گفتار پژوهی
از آنجا که اساتید معارف، علاوه بر دارا بودن بنیه ی علمی مناسب ، در شیوه کلاسداری و مهارت های تأثیر گذاری نیز باید از تسلط کافی برخوردار باشند از این رو پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی قم در راستای ارتقاء سطح تأثیرگذاری و تجارب اساتید معارف اسلامی و استفاده از تجربیات اساتید پیشکسوت و موفق در حوزه ی دروس معارف اسلامی اقدام به مصاحبه و جمع آوری تجربیات ایشان نموده است. این سلسله مصاحبه ها با عنوان «بایسته های تدریس در بیان اساتید معارف اسلامی» تقدیم کاربران گرامی می گردد. استاد مصاحبه شونده: جناب آقای دکترسلیمان خاکبان (عضو هیأت علمی دانشگاه قم)
گفتار پژوهی
از آنجا که اساتید معارف، علاوه بر دارا بودن بنیه ی علمی مناسب ، در شیوه کلاسداری و مهارت های تأثیر گذاری نیز باید از تسلط کافی برخوردار باشند از این رو پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی قم در راستای ارتقاء سطح تأثیرگذاری و تجارب اساتید معارف اسلامی و استفاده از تجربیات اساتید پیشکسوت و موفق در حوزه ی دروس معارف اسلامی اقدام به مصاحبه و جمع آوری تجربیات ایشان نموده است. این سلسله مصاحبه ها با عنوان «بایسته های تدریس در بیان اساتید معارف اسلامی» تقدیم کاربران گرامی می گردد. استاد مصاحبه شونده: حجت الاسلام دکتر نقی پور فر (عضو هیأت علمی دانشگاه قم)
گفتار پژوهی
از آنجا که اساتید معارف، علاوه بر دارا بودن بنیه ی علمی مناسب ، در شیوه کلاسداری و مهارت های تأثیر گذاری نیز باید از تسلط کافی برخوردار باشند از این رو پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی قم در راستای ارتقاء سطح تأثیرگذاری و تجارب اساتید معارف اسلامی و استفاده از تجربیات اساتید پیشکسوت و موفق در حوزه ی دروس معارف اسلامی اقدام به مصاحبه و جمع آوری تجربیات ایشان نموده است. این سلسله مصاحبه ها با عنوان «بایسته های تدریس در بیان اساتید معارف اسلامی» تقدیم کاربران گرامی می گردد. استاد مصاحبه شونده: حجت الاسلام فرحزادی (مسئول موسسه فرهنگی اندیشه جاویدان)
همراه با همایش
حرف حساب در ماهنامه
  • پرسمان١٤٨ آسماني ترين پدر زمين
    http://porsemanmag.ir/

  • پرسمان ١٤٩ نقش دانشجويان در همدلي و همزباني دولت و ملت
    http://porsemanmag.ir/

  • پرسمان
    خط قرمز

  • پرسمان
    خبر

  • «پرسمان»
    درد مشترکی به‌نام تروریسم

پرونده موضوعي

ارسال مطلب
معرفي كتاب
دانلود
حكمت و دين پژوهي
فرهنگ و مطالعات اجتماعي
فرهنگ و انديشه اسلامي
نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاها
حوزه و دانشگاه
اداره مشاوره